mandag den 18. juni 2012

Barnets bog samt et bestillings kort


BEMÆRK LANGT INDLÆG
Pia fra Love2scrap spurgte om jeg ville deltage i How2scrap som er et tv program om scrapbooking på DK4. Jeg skulle være med i programmet om barnets bog - Jeg sagde ja og fik i den grad travlt med at finde på hvordan jeg ville lave den. Her er nogle af de sider jeg har lavet.
De er lavet i lommer fra We R memory keepers - Nok mest brugt til projekt life, men jeg tænkte de kunne passe godt hertil. Papiret jeg har brugt til de 2 øverste er fra en lille blok 6x6 der hedder first edition paper (love letters)
 På nedenstående har jeg lavet billederne lidt mindre samt sat en tekst på. Det jeg elsker ved disse lommer er, at der er så mange muligheder for at få en masse med. I selve albummet kan der også være A4 lommer og 12x12.
 Og her et billede af mine to guldklumper der rigtig hygger. Det er indtil videre min favorit. :O) - Måske også fordi jeg har brugt favorit papir fra Maja design.. :o)
Til sidst et bestillings kort til min mor og fars søde nabo. Hun fyldte 60 år og elsker at gå til banko. Jeg har lavet bankopladen i excel, og så fandt jeg disse fede scrabble bogstaver på http://pipserier.blogspot.dk/2010/07/et-indlg-med-forskellige-turturials.html
der er et link der hedder scrabble bogstaver, samt en masse andre fede ting.
Jeg er den heldige indhaver af, at have kortet stående. Så sad og kiggede på det mens jeg lavede dette.
Håber I er med endnu, da jeg godt ved det var et meget langt indlæg og tusind tak for alle de søde kommentarer i har sendt. Jeg arbejder stadig på at blive en bedre blogger. :o)
God dag til jer alle...

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er de sider bare blevet helt fantastiske... glæder mig til at se dig på tv... hi hi... og rigtig lækkert kort og tak for du gad henvise til kortet du har liftet fra... smiler stort... Knus

    SvarSlet
  2. Super flot barnets bog:-) det skal nok blive populært i tv:-) og kortet er genialt til en banko elsker:-)

    SvarSlet
  3. Nu har jeg jo haft æren af at se tilblivelsen og det færdige resultat af siderne til barnets bog og de er bare blevet gode. Det er en super ide at lave den på den måde med materialerne fra Project Life. En ide der kan bruges til rigtig mange af den slags projekter. Og kortet er bare fantastisk, slet og ret ;o)

    SvarSlet
  4. Helt igennem gennemført...det kan ikke gøres bedre. Glæder mig til at se dig som tv-stjerne. Knus Lene

    SvarSlet
  5. Hejsa :) Jeg har ledt allesteder efter de plastiklommer du bruger.. Hvor køber man dem? Er ny i denne scrap verden. Håber du kan hjælpe mig lidt :)

    SvarSlet